Pages

Jom Kita Berkawan

Sunday 10 August 2014

Jennifer Lawrence Mahu jadi jururawat

Mahu jadi jururawat

MENGANGGAP kerjaya sebagai jururawat menyeronokkan.
 
 
DIA baru berumur 23 tahun bagaimanapun itu bukan bermakna si cantik Jennifer Lawrence tidak bijak mengatur perancangan masa hadapan. Menurut Lawrence jika karier lakonannya tidak berjaya, dia,mahu menukar kerjaya sebagai seorang jururawat sahaja selepas ini. Bagaimanapun menurut Lawrence dia meletakkan masa dan berfikir panjang sebelum membuat keputusan tersebut.

“Saya mempunyai perancangan selama lima tahun dalam bidang ini. Kalau tidak berjaya juga, saya akan memasuki kolej jururawat sahaja," katanya dalam rancangan Friday Live.

Bagaimanapun setelah dikenali kini dan status sebagai artis popular, Lawrence akui ada sedikit kegusaran dengan keputusan tersebut. Malah dia mula berfikir adakah ini keputusan yang betul.

“Saya masih berfikir adakah ini keputusan yang betul. Di mana-mana sahaja. Lapangan terbang, restoran, kadang-kadang memang saya fikirkan soal ini," katanya, jujur.

Turut ditanya sama ada Lawrence mempunyai diet berbeza untuk kekal langsing, pelakon ini hanya ketawa. “Saya tidak faham perkataan terakhir tersebut (Diet). Adakah kamu sakit?"


SUMBER: UTUSAN MALAYSIA

No comments:

Post a Comment